Підпишись на нас у Telegram! Follow us on Telegram! Публікуємо оновлення та новини проєкту, включно з промокодами. We post updates and project news, including promo codes. Відкрити Open
СтаттяArticle

Аналіз проекту змін до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування

Очікувано, що збройна агресія росії та супутня економічна криза вивели наслідки цих проблем на новий рівень, тому восени дискусія навколо необхідності доопрацювання законодавчої бази у сфері податкових накладних помітно пожвавилася. Її рез…

Максим 1 хв читанняmin read

Аналіз проекту змін до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування

Очікувано, що збройна агресія росії та супутня економічна криза вивели наслідки цих проблем на новий рівень, тому восени дискусія навколо необхідності доопрацювання законодавчої бази у сфері податкових накладних помітно пожвавилася.

Її результатом став нещодавно опублікований Мінфіном проєкт змін до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, про які сьогодні йтиметься.

Отже, які плани має Мінфін?

Основне нововведення – це обов’язкове надання податковою платнику можливості подати додаткові документи і пояснення у разі недостатності тих, що подаються ним першопочатково.

За результатами розгляду письмових пояснень платника та доданих документів протягом 5-ти робочих днів з дня їх отримання контролюючий орган:

або прийматиме рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі;

або направлятиме повідомлення щодо недостатності пояснень та документів із пропозицією щодо надання додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування (Повідомлення);

або прийматиме рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (виключно у разі, якщо платник надав документи, що складені із порушенням законодавства).

Протягом 5-ти робочих днів з дня отримання Повідомлення платник має можливість підготувати і надіслати ДПС додаткові пояснення і копії документів. Уже після їх розгляду у сукупності з поданими раніше матеріалами контролюючий орган приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної або розрахунку коригування. Якщо платник не надсилатиме додаткових пояснень і документів, на 7-ий день з дня направлення Повідомлення податкова прийматиме рішення на основі наявної інформації.

Надання такого «другого шансу» платникам може серйозно підвищити їх шанси отримати позитивне рішення уже в першій інстанції – комісії регіонального рівня. Надалі у разі, якщо навіть додаткові документи і пояснення не переконали податківців, платник, як і раніше, може оскаржити рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у комісії центрального рівня ДПС України або ж у суді.

Чекаємо на подальші новини від Мінфіну та сподіваємося на якнайскоріше втілення цих змін у життя.

Юрист Юридичної фірми «DEVOSO» Даниїл Квашук

АвторAuthor Максим
Поставити питанняAsk a question

Читайте такожRead also

Усі статтіAll articles →
· 1 хвmin

Закон України «Про адміністративну процедуру»: як він вплине на публічні правовідносини?

Чи дійсно настане новий етап у взаємовідносинах між особою та державою? Законом встановлено критерії правомірності адміністративної процедури та законності адміністративних…

Максим →

Юридичні новини без шумуLegal news without the noise

Головне про зміни законодавства — у Telegram або раз на тиждень на пошту.Key legislative changes — in Telegram or weekly by email.

Залишити коментар

Ваша email-адреса не публікується.