Підпишись на нас у Telegram! Follow us on Telegram! Публікуємо оновлення та новини проєкту, включно з промокодами. We post updates and project news, including promo codes. Відкрити Open
СтаттяArticle

До яких платників ПДВ застосовується касовий метод на підставі п. 187.10. ст. 187 Податкового кодексу України

Зокрема, іноді перед відповідальними особами постає запитання, чи застосовний до їхнього підприємства касовий метод, особливо якщо їхня діяльність стосується надання житлово-комунальних послуг, або послуг з постачання природного газу, тепл…

Максим 1 хв читанняmin read

До яких платників ПДВ застосовується касовий метод на підставі п. 187.10. ст. 187 Податкового кодексу України

Зокрема, іноді перед відповідальними особами постає запитання, чи застосовний до їхнього підприємства касовий метод, особливо якщо їхня діяльність стосується надання житлово-комунальних послуг, або послуг з постачання природного газу, теплової енергії тощо.

У п. 187.10. ст. 187 Податкового кодексу України для встановлення суб’єктів, що можуть застосовувати касовий метод визначення дати виникнення податкових зобов’язань, наведено наступне формулювання:

АвторAuthor Максим
Поставити питанняAsk a question

Читайте такожRead also

Усі статтіAll articles →
· 1 хвmin

Чи є законним встановлення штрафу за дострокове розірвання договору про постачання електричної енергії споживачу?

Згідно зі статтею 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором…

Максим →
· 1 хвmin

Скасування податкового повідомлення-рішення на етапі адміністративного оскарження: міф чи реальність?

Ірина Бердниченко Тому, загалом, такий «контакт» відбувається в не дуже позитивному ключі, зокрема, під час оскарження рішень, дій, бездіяльності фіскальних…

Максим →

Юридичні новини без шумуLegal news without the noise

Головне про зміни законодавства — у Telegram або раз на тиждень на пошту.Key legislative changes — in Telegram or weekly by email.

Залишити коментар

Ваша email-адреса не публікується.